saturday activity

well..
good mownink guys :)
jom update blog b4 aku g jalan-2 ngn family aku kat seluruh bandar KUANTAN nie..
hee :))

oke...
ari nie ari sabtu kan..ari LAST aku ada kat KUANTAN..
sebab KEESOKKAN hari nya (AHAD), aku da berambus ke RAUB..
(bandar yang aku tataw macam mana rupanya)
hahahahahhaa... :D *mampus bosan aku duk sana*

aku g sana bukan suka-2..but kena PRAKTIKAL untuk SEM 6..
lama ouhhh aku stay sana..dekat 2 BULAN aku rasa..
tapi mama cakap..RAUB dekat ngn KL n CAMERON HIGHLANDS(strawberry la aku pasni)
hahahaha...sengall gilaa..dalam kpla hotak still na jalan..stdy malas...
ngeee*apa na jadi ngn kau ni serra*

oke ahh..malas na crite panjang..
so..aku na p MANDI..hahahhaha..
*blom mandi ag terus on9 update blog + dgr lagu EYES SET TO KILL*
ngeee..

bubye all :))

No comments:

Post a Comment