.............

SALAM..
sowie k..ta de tajuk untuk hari ni..
mybe otak ngah blur tambah pulak dengan bosan yg tahap cipan gila nie..
ada dua perasaan yang timbul pada hari nie..dari petang tadi balik dari hospital sampai la aku update kan blog nie
perasaan pertama HAPPY n perasaan kedua SEDIH..

TODAYS..
aku happy sebab :

-lepas tandatangan report tewos bole balik dari hospital..(balik hostel)
-dapat bergayut ngan mama aku n mama aku beu pas bank in duit kat aku..hihihi..
-aku n member aku berjaya wat prosedure kat telinga aku..(tebuk lubang)
-pewot kenyang sebab baru lepas makan (30 minit yang lepas)

aku sediyh pulak sebab :

-sampai je depan rumah..member cakap ada berita GEMBIRA means sediyh la..kami kena stay kat RAUB     nie lagi 2 MINGGU..
-pergi ke bank kua duit seratus..gila habis duit aku..na makan mende weyhh..
-telinga aku ngah sakit n myb malam nie aku ta bole na tido lena sebab baru pas tebuk guna jarum inject pesakit..
- and macam-2 ag..tataw na tulis apa..huhu..


end of the story :
MAMA....!! ADIK NA BALIKKK....BOSAN DUK RAUB NIEHH...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment