happy bufdays =3

heyy !! i know im late.. im sorry.. and most important is.. kau taw aku game kan kau cmne kan..
aku da mmg cakap awal-2..aku bukan yg akan jadi orang 1st yg akan ucap bufday kau.. sebb ARWAH selalu yg pertama yg akan wish dulu..
so..untuk orang yg keberapa ntah.. aku wish kan kat kau.. HAPPY BUFDAY SAYANG ! kau da 22 kan.. semakin TUA.. jaga diri baik-2..jangan tinggalkan aku macam mana arwah pernah tinggalkan kau.. aku perlukan kau..even aku ego..aku tataw..knp aku ta boleh renggang ngn kau.. sangat ta boleh.. kau cakap aku kuat.. but kau tataw.. betapa lemah nya aku bila kau ta de dengan aku.. bila kau layan orang lain bukan aku.. aku ta rasa mcm aku diperlukan dalam hidup kau da.. datz why aku buat camni.. aku na kau macam dulu.. yang selalu care aku.. yang selalu marah aku kalau aku buat salah.. but now.. kau da berubah gilaa.. urmm...
pape punn.. dalam masa satu hari ni..13 may.. u should happy k.. jgn sediyh sediyh !

cake untuk kau sayang ! iloveyouh forever n ever !

No comments:

Post a Comment