1 MAY 2012

hi all ! lama da serra ta update blog kan.. adeyhh ! ta de masa mau update.. sebb ta de story pun.. now, serra baru ada story na crite n luahkan kat blog nie.. ta kira la pasal sediyh, seronok, romantik, sweet, kecewa, sakit hati or what eva.. sebab blog nie umpama diary serra yang ke-2.. huhu !

urmm.. actually, serra juz na story perkara yang sweet berlaku pada 1 may 2012 nie je.. hee :)
apa yang berlaku is...... serra naek kL sorang-2 semata-2 na jumpa bF serra.. RINDU kan.. da dekat 3 bulan serra ta jumpa dia.. then, sampai je kL (pekeliling) terus dia cakap kat serra " kenapa kau makin tembam niyh ? " adeyh ! sayangggg.. ta de soklan lain ke kau na tanya dulu kat aku.. haha ! but.. aku tembam pun sebab senang hati.. haha =D kau adooo ??! ta de kann.. wekkk !! hahaha =D  

then.. kami amek tren g TS.. lepak sana sambil na tengok wayang citer cabin in the wood.. seramm + takut + bongokk jugakk la serra layan citer tu kan.. haha ! disebab kan bF serra cakap citer tu ada zombie! serra pun layan.. urmm.. dalam wayang tu.. blom start movie seram ag serra da terkejut.. sebab apa ntah.. dengan orang sebelah serra duk jerit-2.. adeyh ! kacau privasi lah kau.. grrr~~ abis je tengok movie.. kami g jejalan kat TS tu sampai serra jumpa abang angkat serra (abg ayot nyot) *si kurus tu* haha! da puas jejalan semua.. plan ingat na g makan.. but kfc kat situ ramai orang.. so cancel camtu jer.. jam pula da pukul 4.45pm.. tiket bus serra pukul 6 na bertolak ke temerloh..

so..amek keputusan na anta serra balik ke pekeliling je.. sampai kat luar pintu TS.. ari hujan.. lebat sangat.. siap ada kilat n guruh ag.. mmg takut la kan.. ^^ tapi buat-2 berani.. hahaha ! berani ke ? =X weeee~~
so.. otw na ke pekeliling amek monorell tu.. kami kena redah hujan.. so.. serra,bF n abg angkat terpaksa redah sampai je BB.. urmm.. otw na redah tu.. bF serra cover serra dengan jacket dia.. but dia ta cover plak diri dia.. sanggup dia berbasah demi serra.. thx dear ! i appreciate that ! :') mmg serius kau sweet sangat even aku taw  kau time tuh kau ngah sakit dada kan sebab tahan sejuk.. urmm.. b4 sampai pekeliling.. bF serra cakap na teman serra sampai ke temerloh.. serra ingat dia main main.. rupa nya tol-2.. kami beli tiket then dia teman serra balik sampai ke temerloh.. dia stay kat hostel mmb serra * naseb ada memb laki, kalau ta kena seludup la bF masuk bilik* hee =D

so.. ari nie.. 2 may 2012.. dia balik kL da.. sayang.. aku taw kau sanggup buat apa je untuk aku kan.. thx dearr !! thx sangat sangat :') kau mmg yang terbaik yang penah hadir dalam hidup aku selama dekat 7 bulan kita together :') dan aku taw.. kau mmg seorang yang penyabar n sabar dengan sikap aku.. urmm... mmg aku ta bole jauh dari kau.. now aku miss dengan hug yang kau owez bg kat aku kalau kita bersama ! miss sangat sangat ! sebab aku taw.. ada nya aku dengan kau, kau mesti protect aku.. :')

14 october 2011 until now.. i love you amri ! * blast enoria*

No comments:

Post a Comment