....

Hari ini keluar sekejap je dengan dia.. But, still seronok.. Sebab aku dapat kacau dia ganggu main game.. Then, kami kebetulan pakai baju macam sama.. But, yang lain nya warna dia je.. Dia warna biru and aku warna merah.. Sebelum dia masuk rumah tokmak, aku ada cakap.. Suruh datang rumah malam ni.. But, aku rasa dia ta datang maybe.. Masa dalam kereta tadi, dia ada cakap yang dia na g kL 01/12/2012.. Maybe cari kerja sana kot.. Kena tinggal lagi :') Tapi, ta pe la.. Dia na keje kan.. Try lagi untuk jauh dari dia..
Sekarang ni, sayang aku kat dia makin kuat kott.. Cam mana aku na lepaskan dia if aku sayang dia sangat-2.. Tapi, aku tataw sama ada jodoh aku dengan dia or ta.. Awak. awak sayang saya ke ? Cam mana sayang awak tu kat saya ? Saya sanggup tunggu awak macam yang awak bagitaw dulu.. Awak, kalau awak kerja nanti kat sana, kerja leklok k.. Awak jangan lah pandang gurl lain macam awak cakap kat kereta tadi.. Saya jeles kot.. Awak, kat sana nanti.. Awak jaga diri leklok.. I will miss you nanti.. :')


No comments:

Post a Comment