huh ~.~

assalammualaikum...
hye everybody..
da lama kot ta update kat bloggies nie :)
apa yg na aku tulis kat blog nie bukan la makna mana pon..
juz na luahkan perasaan jer

hee..now aku da sem 6..
sem akhir,akhir tahun and semakin dekat ngn exam LEMBAGA JURURAWAT aku..
waaa... Y.Y
takut kowt skunk..
tu la..
masa 1st sem sampai ke 5th sem..
ta abis2 ngn main..
now baru kau taw serra kelam kabut o ta na blaja balik semua tu..
nyesal doe ta blaja betol2 dlu..
hee :))
mende da jadi ta bole ulang balik kecuali lau aku betol2 da ready na blaja balik..
tp da sem akhir cmni..ta de mkna nya aku na ready o ta..buku,nota,semua yg aku blaja dlu kena bukak balik..
adoii..seksa kot na blaja balik perkara dari sem 1 smpai sem 6 nie..
bukan skit..but bnyak gilaaa.... ~.~''
penat2..

so..pada sapa2 yang penah terasa ngn sikap aku dlu..
im sorry k..
doa kan kejayaan aku nieh..
hee :D

wish me luck everyone..

tata.. @.@

nie pic aku n k.aja..time nie kami sem 2 ta silap..na p hospital
nie time aku sem 1..
hee..dari tepi makcik aku, aku n kawan aku..nas (sabahan gurl)

hahahaha..
sempat kami main2 kan..
kowank adoo..???

No comments:

Post a Comment