LOL..!! SKET PON AKU TA KISAH

bodo la ko kan..
haha..mau umpat tu agax2 la kak..
jgn la smpai aku terbaca blog ko..
bangang..
ishh..kurang amalan aku berpose nie duk baca blog ko yg terlebiyh caring sal FB fake ko tu..haha
ntuk pengetahuan ko ye pompuan..
aku paling benci guna pic ko yg jongang tu sebb xde sape add aku pon..
hahaha...nyesal dowhhh...!!

and exboipren ko mmg da tanak kat ko..
so tayah la na kejar mengejar ngn dia untuk dapat kan dia balik...
terang2 dia tggalkan ko an..
haha..
pity of u la SAYANGS...!!!

yg mulakan pergadohan bukan ko ke.??
haha..lagi mau nuding jari at owg..
mmg ko terbek la..
kesalahan sendiri tamau tunjuk n mau salahkan owg len..
mana ta ramai benci ngn sikap ko..
da brapa ramai owg duk mcg aku kat FB tu dok kutuk ko jer..
lau bole..
nek benci aku na baca sal ko taw ta..haha

chian2..
lam dunia nie..
ta yah la ko na bajet HOWT ngn diri ko yg ta seberapa tu..

xde lam dunia nie yg perfect..
ko tu lebiyh kurang je mcm yg len..
tayah la na ber VVVVVIIIPPPPPPP sgt la..
KOYA  je lebiyh ko kan..
haha..
chian kdang2 aku nengok ko duk tayang2 rantai exboipren ko tu bg..
haha...

BUDUSH saja minta simpaty suh kembali pada ko..HAHAHA..tergelak besar aku baca taw...

k ar..aku ngntuk..
na tidow..
so..have a very nice dream for u yea pompuan VVVIIIPPPP la kunun...hahhaha

created by :
silent dolly

No comments:

Post a Comment